黄龙

Stuck on You - Lionel Richie

小豆之家:

Stuck on you
为你钟情
I've got this feeling down
我深深感知到
Deep in my soul
就在我的内心深处
That I just can't lose
这一点我永不会忘
Guess, I'm on my way
在这一路上有时我会想
Needed a friend
自己需要一个朋友

And the way I feel now I guess
到如今我想已不需要了
I'll be with you till the end
因为我将永远伴着你
Guess I'm on my way
人生旅途中
Mighty glad you stayed
我时常感激你会为我停留
I'm stuck on you
我为你痴情
Been a fool too long I guess
以至很长时间不去考虑任何事
It's time for me to come on home
但我现在也许该清醒了
Guess I'm on my way
人生旅途中
So hard to see
很难再看见
That a woman like you could wait
一位像你这样停留的女士
Around for a man like me
只是为了像我这样一个普通的男子
Guess I'm on my way
人生旅途中
Mighty glad you stayed
我十分感激你的停留
Oh, I'm leaving on that midnight train tommorrow
哦!明日我就要乘坐午夜的火车离去
And I know just where I'm going
我十分清楚自己的远方
I've packed up my troubles
清理完自己留下的麻烦
And I've thrown them all away
将它们抛弃在一路上的风尘中
Because this time little darlin'
只因为我们不得不分离,亲爱的
I'm coming home to stay
我将要孤独的呆在家里
I'm stuck on you
为你钟情
I've got this feeling down
我深深感受到
Deep in my soul
在我的内心深处
That I just can't lose
这一点永不会忘
Guess, I'm on my way
我有时在路上会想
Needed a friend
自己需要一个朋友
And the way I feel now I guess
可现在我不再去猜想了
I'll be with you till the end
因为我将陪伴你到永远
Guess I'm on my way
在我这一路上
I'm mighty glad you stayed
我十分感激你的陪伴

小豆之家敬上!

评论

热度(24)